sobota, 29 listopada 2014

Prezenty, Prezenty :D

  Nie, nie to jeszcze nie święta i mikołaj też przed czasem mnie nie odwiedził :D

     Dawno mnie tutaj nie było,a to przez zabieganie i ciągły brak czasu, czasem nawet dla siebie samej. Chodź
czas na siłowni to ten poświęcony właśnie sobie. Ale sama praca jest w trybie zmianowym o różnej ilości godzin i często zdarza mi się pracować do 20, wtedy o 21 jestem w domu,a na drugi dzień mam na 7. 
   
 Ale przejdźmy do rzeczy :) w czwartek przyleciała moja siostra z UK i przywiozła mi kilka drobiazgów robiąc mi przy tym bardzo miłą niespodziewankę :)
To co zostało mi sprezentowane chyba najlepiej przedstawią fotografie. Kiepskie ale zawsze to jest to co i ja u was lubię oglądać :)

 
Dostałam trzy prześliczne bluzeczki marki SELECT i buciki marki New Look :)
Sama marka SELECT przypomina mi tą firmę, która występuje w pl o nazwie Sinsay- jednakże te zakupione przez siostrę są zdecydowanie jakościowo lepsze :)
Poniżej dokładniejsze zdjęcia ciuszków.

Panterka jak zawsze urzeka mnie najbardziej- zdjęcie nie oddaje uroku bluzeczki, która jest z takiego jak by satynowego materiału.


 Dostałam również żel-krem pod prysznic o słodziutkim zapachu czarnej porzeczki i drobinkami żurawiny marki- Radox. Nie bez powodu na dole pojawia się info- don't drink me :D

  Tonik- clean & clear marki johnson & johnson- nowość- odświeżający.


    a na koniec według mnie bardzo świąteczny lakier Golden Rose- piaskowa faktura. Piaskowe Lakiery mają to do siebie, że  nie ukazują złego stanu paznokcia :) chodź moje ostatnio są w dobrym stanie, a kupiłam ze względu na piękny kolor i drobinki :)

g


8 komentarzy: