poniedziałek, 10 listopada 2014

rossmann 1+ 1 gratis

   ...info o tej promocji przeczytałam dziś rano na fb i z racji wolnego dnia od razu wybrałam sie na małe zakupy. Małe gdyż potrzebne już kosmetyki zakupiłam na początku miesiąca,a post dla was jest w trakcie robienia się :D
ROSSMANN jak zwykle mnie zaskoczył chodź ostatnio myślałam żeby zamienić go na zakupy w drogerii Natura i znów muszę sobie powiedzieć w przyszłym miesiącu wybiorę się tam :)
Zakupy malutkie bo w sumie z kolorówki używam tylko kredkę do brwi, których mam dwie więc trzeciej nie potrzebuje. Cienie już niedługo do mnie dotrą sprezentowane przez moją siostrę :))
 o takie, takie piękne może nauczę się w końcu chodź trochę podkreślać oczy :)

REVOLUTION  to dość nowa marka na angielskim rynku mam z niej pomadkę i jestem zadowolona.





1) L'OREAL VOLUME MILLION LASHES So Couture- muszę o tym napisać  jest super zakochałam się w nim jak byłam u siostry w Anglii ale niestety polska jakość nie może równać się z tamtą nie pierwszy raz już to zauważam :(
2) L'OREAL TRUE MATCH- begin rose
3)wibo- COAT- podobno jednowarstwowy ale nie radzę się na to łapać zrobiłam już dwie warstwy :)

 lakiery zakupiłam dwa ale jeden sprezentowałam mojej Kochanej mamie :)
aa wasze zakupy? udało wam się coś fajnego upolować? ludzi było mnóstwo więc nie chciałam tego odkładać co by kolor podkładu jeszcze można było wybrać dla siebie. Super bo akurat podkład mi się skończył, a kupno tego tuszu ciągle odkładałam :)

10 komentarzy:

  1. Ja w Rossmannie kupiłam tylko 2 tusze i 2 kredki:) Czaję się właśnie na jakąś paletę revolution, ale nie wiem, którą wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niby super promocja fajna akcja ale jak się jest w większość kosmetyków już zaopatrzonym to nie m sensu tylko dla promocji wydawać kasę, a jakie tusze zakupiłaś? ja mam nadzieje, ze moja paleta mi posłuży zwłaszcza że będę laikiem :))

      Usuń
  2. Ja w Ross nie byłam na zakupach, bo jakoś wszystko mam :P Ale muszę kiedyś wypróbować ten tusz z L'Oreala bo słyszałam, że fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja całe szczęście mam kawałek drogi do Rossmana, więc nie skusiłam się na promocję

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję, że do Rossmanka ruszę :) Choć w Naturze tez jest dość fajny asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Naturze dużo dobrego słyszałam, a dziś przypadkiem Hebe odwiedziłam fakt faktem asortyment nie mały ale ceny nie zachwycają chyba, że jest coś w promocji :)

      Usuń
  5. Ja kupiłam jedynie paletkę cieni i tusz do rzęs ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że ważne jest żeby rzeczywiście kupić to co nam trzeba :) bo warto skorzystać ale nie tak, że jest okazja to bierzemy wszystko co sie da bo taniej :) więc jeśli tyle Ci trzeba było to super, że skorzystałaś i Ty :)

      Usuń
  6. Fajne zakupy :) Widzę, że jeden z Twoich nowych nabytków pokrywa się z jednym moich w tej promocji- Podkład L'oreal.

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do zapoznania się z moimi zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń