środa, 28 stycznia 2015

CZTERY PORY ROKU ZIMOWY KREM DO RĄK


Z kremem NIVEA zapewne każdy z was zna się bardzo dobrze jednak dziś chcę wam zaprezentować mój ulubiony zimowy krem do rąk rozgrzewający z bawełną norweską + imbir
od producenta:
ochronny krem do rąk o działaniu regenerująco-natłuszczającym, przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry dłoni w okresie zimowym.
NIE ZAWIERA PARABENÓW
zawiera:
10% naturalnych olejków ( masło SHEA, olej sojowy, olej sezamowy) o właściwościach natłuszczających, regenerujących i pielęgnacyjnych.
4% ekstraktu z bawełny Norweskiej i imbiru.
pojemność- 75ml 
cena ok 8zł 
Moje wrażenia:
przepiękny zapach
nie jest on tak idealny jak według mnie krem NIVEA co każdemu mówię ale polubiliśmy się :)
Lekko natłuszczający i lekko rozgrzewający idealny na zimę do torebki.
Na pewno do niego wrócę. 


23 komentarze:

  1. O, zapomniałam o firmie Cztery pory roku, kiedyś używałam ich kremów, ale to było dawno dawno. Obecnie mam swoich faworytów w pielęgnacji dłoni - bebeauty oraz Bambino :) Kremu Nivea nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam cztery pory roku kremy do rak,ale o tym zapomnialam ::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że kiedyś miałam jakiś krem tej marki, ale nie wywarł na mnie powalającego wrażenia ;)
    moi absolutni ulubieńcy to marki Neutrogena i Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam żadnego produktu 4 pory roku, moze wreszcie się skuszę :) PS nie wiem czy wiesz, ale w Firefoxie obrazek z notki "wjeżdża" na boczny pasek z obserwatorami :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kremów cztery pory roku i działały całkiem dobrze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nivea i bambino, najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś jakiś krem do rąk cztery pory roku, ale już nie pamiętam jak się sprawował:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś krem do rąk z tej firmy, ale w takim różowym opakowaniu, z wiśnią chyba, był świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie byłąm zadowolona z tych kremów ale ten polubiłam :)

      Usuń
  10. Więc chętnie wypróbuję, może i ja się z nim polubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja również z chęcią wypróbuję :]]

    OdpowiedzUsuń
  12. "Cztery pory roku" i "Nivea" są jak najbardziej ok. Polecić możemy jeszcze Garnier, bo też się sprawdza. Właściwie to nie opłaca się kupować i wynajdować nie wiadomo czego, jeśli krem nawilżający to najlepszy będzie najprostszy wybór ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś używałam jakiegoś kremu z Czterech Pór Roku i chyba byłam nawet zadowolona ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś używałam często kremu nivea, ale od dłuższego czasu jakoś o nim zapomniałam i nie tęsknię :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie bo mi ciężko zmienić moja skóra się go domaga :)

      Usuń
  15. Kiedyś miałam krem z cztery pory roku i był naprawdę fajny :) nie wiedzieć czemu później zmieniłam na inny :P
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie się nie do końca sprawdził, bo nie czułam nawet minimalnego rozgrzewania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po notorycznym używaniu też już nie czułam :)

      Usuń
  17. Nie lubię efektu rozgrzewania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kremy do rąk uwielbiam i kupuję nałogowo:-) ten miałam,był ok

    OdpowiedzUsuń