poniedziałek, 19 stycznia 2015

aleee zaległości ,a wszystko przez...



dokładnie wszystko przez tych dwóch Panów :D

Zaczęło się niewinnie hehe jak to zwykle bywa, a później już z dnia na dzień w ciągało jak narkotyk :D

ale zacznijmy od początku Breaking bad to amerykański serial telewizyjny
gatunek: dramat- kryminalny
reżyser: Vince'a Gilligana
serial powstał  20 stycznia 2008 finał został wyemitowany 20 września 2013
miejsce w, którym został nakręcony serial to Albuquerquew Nowym Meksyku.
Serial opowiada o dwóch latach z życia  Waltera White'a nauczyciela chemii u, którego zostaje zdiagnozowany nowotwór płuc.
   Mężczyzna pod wpływem chwili i chęci zapewnienia bytu materialnego swojej rodzinie kiedy umrze, zaczyna produkować metaamfetaminę niemalże idealną, przeźroczystą krystaliczną, wraz ze swoim byłym uczniem Jessem Pinkmanem- tak stają się wspólnikami.
 Historia ta bardzo zmienia obu bohaterów i na łamach serialu właśnie to nas przyciąga. Szalone pomysły, naukowe podejście oraz odrobina czarnego humoru do zauważenia i oczywiście czego nie może zabraknąć to dobra muzyka nadająca serialowi jeszcze lepszy smaczek.
   Nie chce być dla was spojlerem jeśli macie do dyspozycji wieczory lub weekendy to polecam wciąga strasznie i powiem wam, że dobrze, że dopiero teraz do niego zasiadłam nawet nie wyobrażam sobie czekać z tygodnia na tydzień na kolejny odcinek,a na dodatek został mi już tylko jeden sezon i przepełnia mnie pustka na samą myśl o jego końcu :(
   Moje serce w tym serialu podbił wspólnik White'a, Jesse Pinkman postać nadaje dużej żywiołowości serialowi i odrobinę humoru. Chodź z sezonu na sezon Jesse staje się bardziej poważny po przejściach z ostatnio przeżytych przez niego tygodni. Każda sytuacja i przeżyta historia zmienia bohatera.

Jesse i jego słynne " Science Bitch" :D



Kolejna postać to prawnik, który pojawia się w 3 sezonie Saul Goodman- prawnik Waltera i Jessiego- pomaga im rozwiązywać problemy, przechowuje kasę i ogólnie jest od sprzątania brudów po bohaterach- postać bardzo pozytywna również nadająca serialowi specyficznego klimatu i humoru.
"Better Call Saul"



Wciągnęło mnie totalnie opuściłam się w czytaniu waszych blogów i bardzo mi wstyd, dawno nie miałam książki w ręce,a zaczęłam kilka czytać- tak u mnie to norma czytanie kliku książek na raz :). Zaniedbałam też swojego faceta ale on mi to wybaczy bo serial niebawem się kończy i trzeba będzie zejść na ziemię.



















 a wy widzieliście ten serial? jak wrażenia? też was tak wciągnęło? możecie mi polecić coś równie dobrego? :)

7 komentarzy:

  1. BB to tez mój hicior:D Teraz startuje niebawem spin-off BB "Better Call Saul" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brat mnie namawia do oglądania tego serialu, ale ja się opieram, bo boje się że mnie wciągnie i będę siedziała na kompie do 4 rano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wciągnie :D to pewniak ale trzeba chodź troszkę się opierać przecież musiała bym przestać chodzić do pracy ;D

      Usuń
  3. Breaking Bad bardzo polecał mi mój narzeczony, więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko czuć się namówioną:D

    OdpowiedzUsuń