sobota, 24 stycznia 2015

Drobne Nowości 2015

Na Nowy rok moim planem krótkoterminowym było kupno nowego telefonu co prawda planowałam to na miesiąc luty ale, że telefonu wolę nie kupować przez internet po reklamie z Media Markt zadzwoniłam i zamówiłam dla siebie SAMSUNG Galaxy S III i od razu pojechałam go odebrać. Dzisiejszy dzień tuż po zajęciach z masażu spędziłam na poznawaniu go i instalacji aplikacji. Możecie mi polecić jakieś ciekawe? wcześniej z nich nie korzystałam więc jest to dla mnie coś nowego :)
Puki co jestem bardzo zadowolona z procesora, aparatu i możliwości, których nie miałam na SONY XPERIA.
Może, któraś z was ma lub miała ten telefon ?




Kupiłam też nowych cieplutkich papci do domku bo te, które dostałam pod choinkę zatachałam do pracy i tam się sprawują :) Zakupiłam w TESCO w F&F za 17 zł i jestem bardzo zadowolona. Mają gumowy dół więc w łazience ich nie zamoczę i są bardzo cieplutki i wygodne no i mają przecudny kolor :)
Potrzebowałam też pojemnego koszyka na kosmetyki do łazienki. Mieszkam na stancji więc potrzebuję mieć swoje miejsce na drobiazgi :) Zapłaciłam za niego 9,90 w PEPCO więc cena przyzwoita :)





Obiecałam wam, że niebawem pokażę wam jak prezentują się ostatnio zakupione lakiery na stronie ekobieca.
Z jakości nie jestem jakoś szczególnie zadowolona ale kolorki przypadły mi bardzo do gustu chodź długo na paznokciach nie wytrzymują. 

MANHATAN 04M

MANHATAN 02M

3 komentarze:

  1. Zacznij od Instagramu i pochwal się nickiem ;)
    a papcie są świetne! uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest szansa założenia instagramu omijając fb?

      Usuń
  2. Mam również Samsunga Galaxy S III i jestem bardzo z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń