piątek, 9 stycznia 2015

Golden Rose Velwet matte 03

   Często zdarza mi się zaglądać na vlog StylizacjeTV i tam też był filmik na, którym był test pomadek z Golden Rose i ta o nr 03 mnie właśnie skusiła i od razu zamówiłam :) 
 Zalet: przepiękny nudziakowy kolor, długotrwałość.
wady: wysusza, uwydatnia niedoskonałości ale myślę, że ma tak każda matowa pomadka, że najlepiej wygląda przy zadbanych ustach. 
Moje jeszcze próbuje doprowadzić do ładu szczoteczką elektroniczną, masując je i ścierając skórki. Nie wiem gdzie kupić piling do ust. Widziałam je na waszych blogach ale sama w drogerii nigdzie nie spotkałam. Dajcie jakiś namiar :)

a tak się prezentuje :)
opakowanie bardzo eleganckie i poręczne w fajnym bordowym kolorze ze złotymi napisami. Zatyczka nie odkręca się jak trzymam ją w torebce w kosmetyczce. Myślę, że skuszę się też na inne kolory ale pewnie te nawilżająco-pielęgnujące z miodem :) 
a wy miałyście tą markę? jaki kolor możecie mi poradzić do rudych ale nie jaskrawych włosów ?




a tak prezentuje się na moich ustach :)


15 komentarzy:

  1. mnie ona nie wysusza, jestem ogolnie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że nie używam żadnych pomadek czy szminek, ale muszę przyznać, że kolorek ma świetny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto by było zaprezentować ją na ustach a nie ręku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja na ustach zupełnie inaczej wygląda :)

      Usuń
    2. dodałam zdjęcie jak wygląda na ustach zapraszam :)

      Usuń
  4. Ciekawe, jak prezentuje się na ustach. Jeszcze nie miałam żadnej z tych pomadek, ale kuszą mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam zdjęcie jak wygląda na ustach zapraszam :)

      Usuń
  5. Nie miałam szminek GR. Mam kilka lakierów tylko :)
    Szkoda, że nie ma zdjątka jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam zdjęcie jak wygląda na ustach zapraszam :)

      Usuń
    2. faktycznie bardzo ładnie wygląda :)

      Usuń