środa, 4 lutego 2015

weekend w zdjęciach i trochę kultury

W Lublinie na chwil kilka zagościła zima :) kilka zdjęć z weekendu, nasz przepiękny park Saski i nowi goście- od jakiegoś czasu mieszkają w nim przepiękne pawie. 

















po spacerze oczywiście ukochany naturalny sok z tanich obecnie pomarańczy. Kochani warto z tego korzystać to mnóstwo witamin :) dodam też, że wyciskarka super wyciska sok z cytryny, którą codziennie pijam z wodą :)


Milka Oreo przepyszna dosłownie dwa w jednym jeśli nie wiecie czy macie ochotę na czekoladę czy ciacha :)

mam i ja jeszcze nie w swoich łapakach ale już w weekend odbiorę. U mnie w Biedronce poszły jak świeże bułeczki ale zadzwoniłam do mojej kochanej mamy i zakupiła mi :)

no i skoro nowy tel to i etui jest nowe :) zamówiłam na allegro ok 30 zł




Długie zimowe wieczory nie zawsze motywują do wychodzenia z domu i przesiadywania w pubach czy restauracjach. Ja jestem typem domatora i uwielbiam czytać książki, oglądać seriale i filmy przy ciepłej herbatce pod milusim kocykiem. Jestem wielbicielką horrorów, thrillerów, dramatów, melodramatów. Inne gatunki jeśli wpadną w łapkę też się skuszę :)
Dziś mam dla was kilka filmów, które chciałam polecić:

"Her" z 2013 roku, gatunek to melodramat- Sci-Fi.
Bardzo dobry film pokazujący jak technologia idąca do przodu ogranicza człowieka. Całość filmu to pokazanie miłości mężczyzny do głosu kobiety zarządzającej jego systemem komputerowym oraz taki jak by organizer dnia. Po pewnym czasie kobieta przeradza się w jego kochankę i bliską mu osobę co dzieje się dalej dowiecie się jak obejrzycie

Still Alice film z 2014 rok, gatunek dramat. Film opowiada o kobiecie, która w weku 50 lat zachorowała na  alzhejmera. Ukazuje jak zmienia się życie kobiety i jej rodziny. Film, który wzrusza do łez ryczałam jak bóbr :(

The Equalizer z 2014 roku, gatunek thriller. Z moim ulubiony aktorem Danzelem Washingtonem, który gra w roLI zaginionego żołnierza sił specjalnych. Mężczyzna wiedzie spokojne życie po śmierci swojej żony jednak gdy decyduje się pomóc pewnej prostytutce nie ma już odwrotu... ale jak obejrzycie to dowiecie się więcej :)

3 komentarze: