wtorek, 24 lutego 2015

No-Scar- Krem z masy perłowej przeciw bliznom i rozstępom


To już drugi raz jak zakupiłam ten krem. Mój problem z trądzikiem nie dobiegł końca i nie mam pewności, że kiedyś taki się stanie. Są gorsze i lepsze dni. W  te lepsze dni stosuję ten krem kiedy to moja rany po pryszczach potrzebują substancji, która pozwoli im się ładnie zagoić i nie pozostawić zbyt dużych blizn. Zazwyczaj stosuję na noc, sporadycznie na dzień jeśli robię tylko lekki makijaż.  Wykonuję delikatny masaż twarzy jak zaleca producent.
Po dwu miesięcznej kuracji jestem przekonana o skuteczności danego produktu.
 Jasne jest, że nie sprawdzę tego na tyle ile było by to możliwe gdybym już leczyła tylko blizny potrądzikowe. 
Stosowałam go na przemiennie z innymi produktami ale tylko ten krem na blizny pozostałe na trądzik. 
Nie wiem natomiast jak sprawdza się na rozstępy w tym celu go nie używałam.
Na pewno niebawem do niego powrócę.

Jego koszt to ok 50 zł za 50 ml.

plusy:
widoczne efekty
zmniejszenie widoczności blizn
zmiękczenie blizn
wydajny
nie drażniący zapach
nie podrażnia
opakowanie- możliwość wykorzystania do samego końca :)
nie wysusza
nie powoduje alergii

minusy:
lekko zapycha
po zastosowaniu w ciągu dnia po ok 3 godz. twarz się świeci dlatego polecam stosować go na noc.

A może wy możecie mi polecić coś w podobnej cenie na blizny po trądzikowe i równie skuteczne? :) 


8 komentarzy:

  1. jeśli ma tyle zalet to i świecenie twarzy przetrawię;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam na blizny potrądzikowe, zrezygnowałam ze względu na wysoką cenę a małą wydajność. Rezultaty były ale trzeba systematyczności i masażu twarzy bo wtedy szybciej się regeneruje skóra :) dermatolog poleciła mi skinoren, ja sobie tym kremem wyprowadziłam skóre na buzi z blizn potrądzikowych. ma on w składzie kwas który złuszcza delikatnie, bardzo nawet, ale złuszcza skórę. dużo lepsze miałam rezultaty, szybciej blizny sie goiły. Jednak cena tez ok 50 zł:( zapraszam na mojego bloga www.blackrosesandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie, któryś ze składników z kremu skinoren uczulał :(

      Usuń
  3. Stosowałam na bliznę pooperacyjną, ale szału nie było :( pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad jego kupnem. Ale są bardzo skrajne opnie, więc jeszcze się nie zdecydowałam czy go zakupie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. skrajne opinie z tego co widzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy trądziku, nie mam też blizn, więc produkt nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do kremu to faktycznie dłuższe stosowanie pomaga;)

    OdpowiedzUsuń