wtorek, 3 marca 2015

Drobne zakupy w Golden Rose


Jakiś czas temu zamówiłam matową pomadkę z marki Golden Rose nie do końca spełniała jednak moje oczekiwania ze względu na dość widoczne skórki na ustach.
Czułam niedosyt i postanowiłam zamówić inny rodzaj pomadek tej marki, nie chciałam jednak ryzykować dużej ilości więc zamówiła dwie: jedną dla siebie drugą dla siostry w bardzo podobnych do siebie kolorach. W palecie obie te barwy są obok siebie. 
Z racji tego, że bardzo lubię lakiery do paznokci tej firmy to zamówiłam moją ukochaną czerwień w takim jakby malinowym odcieniu. Puki co nie zaprezentuję na pazurkach gdyż obcięłam je dość krótko ze względu na wykonywanie masaży i nie jestem z nich zadowolona muszę je trochę odżywić :)
Pomadkę NIVEA zakupiłam standardowo w Rossmannie  jak co miesiąc- nie potrafię się obejść bez ochronnej pomadki. Ten rodzaj mam pierwszy raz Vitamin Shake malina- nadaje tylko lekki połysk.



Pomadkę już klika razy miałam na sobie i jestem bardzo zadowolona 
cena ok 10 zł 
-nawilża
- bardzo długo utrzymuje się na ustach
- fajnie się ją nakłada
- jej minus to pozostawianie śladów na kubku

VISION LIPSTICK- 103


VISION LIPSTICK-104


3 komentarze:

  1. Podobno pomadki są świetne. :D
    A lakier miałam identyczny - całkiem fajnie się sprawował. :)

    OdpowiedzUsuń