niedziela, 8 marca 2015

Kilka nie kosmetycznych Nowości

Od środy w Lbn jest otwarta nowa galeria handlowa pod nazwą "Tarasy Zamkowe". 
Zmyślą, że w sobotę nie będzie już takiego szału i tłumów wybrałam się na zwiady i drobne zakupy.
Co do szału i tłumów bardzo się pomyliłam ale nie wycofałam się gdyż udało dostać się do przymierzalni bez długiego stania w kolejkach :) 
Mimo to nie skusiłam się na wile gdyż co się okazało być faktem nasze galerie w kolekcjach są bardzo opóźnione.
Udałam się celem odwiedzenia NEW LOOK chciałam kupić torebkę ale nic ciekawego nie było i przyuważyłam, że jest dostępnych obecnie kilka rzeczy, które dłuższy czas temu zakupiłam będąc u siostry w Londynie.

ramoneska marki Pull & Bear ok 60 zł

botki Stradivarius ok 120 zł


Sinsay- torebka i kosmetyczka do torebki razem ok 80 zł 

coś dla mnie :) mała ale ma dużo przegródek i to lubię :)




mój piękny wiosenny widok z okna :D

polecam jeśli macie możliwość spróbować CYDR 

17 komentarzy:

  1. Cydr bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cydr to mój ulubieniec ostatnimi czasy ;)
    Świetne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piłam ten cydr! Jest bardzo dobry :)
    Kurteczka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te botki, podoba mi się, że są takie wyższe. Sama bym skusiła się na podobne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cydr to mój ulubieniec <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki cudne. A cydr lubelski najlepszy ze wszystkich cydrów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy :-) A ta torebeczka i kosmetyczka świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam podobną kurtkę :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony Cydr :) A piłaś ten z miodem?

    OdpowiedzUsuń