niedziela, 22 lutego 2015

Kolejne wciągacze


Vikings- 
za namową mojego mężczyzny zaczęłam oglądać. Fajnie, że jak zaczęłam oglądać były już z lektorem to oglądając zawsze mogłam jeszcze coś działać np. pracować :)
Serial opowiada o losach wikinga Ragnar Lothbrok oraz jego rodziny. 
Odcinki ukazuje jak Ragnar z biegiem czasu staje się królem wikingów. 
Po za wieloma przystojnymi aktorami poznajemy historię, która została stworzona na faktach oraz zagłębiamy się w dzieje i wierzenia dawnych wojowników. 
Od końca lutego już 3 sezon serialu i nowe przygody :D




Better Call Saul-
Bohaterem jest znany z serialu "Breaking Bad" Saul Goodman. Akcja Serialu rozgrywa się sześć lat przed spotkaniem  z Walterem White'em. 
Saul szuka swojej zawodowej drogi.
Pierwsze odcinki już pokazują jak Saul szuka sposobu na zarobienie pieniędzy przy pomocy przekrętów. 
Puki co to dopiero początek ale już mnie wciągnęło :)
Po za tym nadal ta miłość po Breaking Bad :D









Bóg nie umarł-
tym razem to nie serial ale film przy, którym poleciało kilka łez i bardzo chcę go wam polecić.
Historia opowiada o studencie, którego warunkiem zaliczenia przedmiotu jest udowodnienie, że Bóg istnieje. Warto obejrzeć nie zależnie od poglądów religijnych.
Mój ulubiony cytat z filmu:
"Czasami diabeł pozwala ludziom wieść życie wolne od kłopotów, bo nie chce by zwrócili się do Boga. Twój grzech jest jak więzienna cela, ale miła i przyjemna, a Tobie się wydaje, że nie ma potrzeby z niej wychodzić. Drzwi są szeroko otwarte, aż pewnego dnia czas się skończy i drzwi celi zamkną się z hukiem. I nagle... będzie za późno."





taki mały drobiazg z MOHITO :)

kawka z ulubionymi pankami :)


Trybunalska- Snickers Latte 
Dolce Vita- na Grouponie- znaleźliśmy 3-daniową kolację dla dwojga.
Za całość z 15 % zniżką, która cały tamten tydzień była na Grouponie zapłaciliśmy 68 zł.
Klika zdjęć po niżej, zapraszam i polecam bardzo fajny klimat i miła obsługa :)










3 komentarze:

  1. Słyszałam o tym serialu Vikings, ale to raczej nie moje klimaty :D
    Ale tą kawę z piankami to bym chciała!! :D Musi być pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie tym filmem God's Dead :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno obejrzę better call saul, uwielbiam breaking bad więc mam nadzieję że to nie będzie gorsze :)

    OdpowiedzUsuń