środa, 1 października 2014

NO SCAR krem z masy perłowej

Noscar-krem z masy perłowej przeciw bliznom  
Pojemność: 50 ml
cena: ok 50 zł mi udało się kupić za 39 zł w taniej aptece w Lbn  

        Parę ładnych lat temu odkryłam to cudo i zamierzam do niego wrócić. Noscar to krem z masy perłowej na blizny. Stosowałam go zarówno na bliznę po oparzeniu gdzie sprawdził się rewelacyjnie jak i na te potrądzikowe. Muszę jeszcze pomyśleć kiedy go stosować bo puki co na noc używam Laroche na niedoskonałości,a z kolei ten też najlepiej sprawdzał by się właśnie na noc, tak go przynajmniej kiedyś stosowałam :) Zarówno z jednym jak i drugim ciężko jest się rozstać gdyż są widoczne efekty, a to jest najważniejsze. Krem z masy perłowej ma tylko jeden minus- nie jest wydajny :) Bezzapachowy o konsystencji właśnie masy. Bardziej przypomina konsystencją maść niż krem. Rozjaśnia blizny i zmniejsza ich wypukłość i widoczność. Ja borykałam się z naprawdę ciężkim trądzikiem zapalnym z filetowymi grudkami pod skórą i po tym były straszne rany na, które ten krem był idealny i śmiało mogę go wam polecić i w sumie dlatego go tu wam chciałam pokazać- jest on jednym z moich ulubieńców do, których będę wracać :)
Wrzucam też opakowanie kremu z informacją od producenta gdyż jestem zgodna z tym co pisze :)






a wy znacie jakieś takie cudeńka na blizny potrądzikowe? może znacie coś takiego właśnie co można by stosować pod makijaż? 

2 komentarze:

  1. Moja siostra jej używała na bliznę i całkiem dobrze się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zacznę od połowy miesiąca kurację na noc:) po dawnych doświadczeniach wiem, że warto :)

      Usuń