poniedziałek, 29 września 2014

Tydzień w zdjęciach

A co :) dziś pójdę odrobinę na łatwiznę i pokażę wam kilka zdjęć z mojego 
miło spędzonego urlopu :)


  Na początek Maidstone miasteczko, w którym spędziłam większość swojego urlopu tam też mieszka na chwilę obecną moja kochana siostra dzięki, której ten czas spędziłam naprawdę super spełniając swoje marzenia :)



Jeśli chodzi o zdjęcia z Londynu to oczywiście nie będzie tego dużo gdyż to nie pierwszy mój wyjazd ale oczywiście Big Ben musi być jak i oxford street gdzie spędziłyśmy parę godzin na małych zakupach :) 




Piękna ulica Londynu Fulham oraz Stamford Bridge na, której znajduje się stadion mojej ukochanje drużyny :) Tak to było moje małe marzenie :)Następnym razem wybieram się na mecz! 




muszę dodać, że ubrania,które mam na sobie jak i torebka zostały zakupione na urlopie:)
Torebka- New Look
Sweterek w centki- New Look
Spodnie-materiałowe rurki z wysokim stanem- New Look
Baleriny cieliste- Primark
New Look najbardziej przypadł mi do gusty- fajne ciuszki w całkiem dobrej jakości jak i przystępne ceny.







Takie cudeńka również dostałam w prezencie od siostry :D


Oczywiście nie mogło by się obyć bez odwiedzenia Starbucks :D


Warto spróbować od niedawna w Polsce ale cena odstrasza- Arizona-Green Tea z miodem-przepyszna 


 Oczywiście po za jedzeniem na mieście starałyśmy się również same coś pichcić :)




 Na koniec drobne zakupy kosmetyczne i mój uroczy zegarek :) część przyjdzie do mnie w paczce gdyż bagaż podręczny to jedyne 10 kg,a kosmetyki można zabrać pakowane tylko po 100 ml więc szkoda przelewać w pojemniki :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz