wtorek, 9 września 2014

Cacharel Amor Amor Absolu

Cacharel Amor Amor Absolu- twórcą jest Dominique Ropion.Nuty zapachowe:nuta głowy: grejpfrut, czarna porzeczka, grejpfrut Victorii, ananasnuta serca: jaśmin, frangipani, konwalianuta bazy: wanilia, benzoin, drzewo sandałowe, pralinyInternetowy zakup na iperfumy.pl piękny zapach za nie wielką cenę :)Jestem w nim zakochana od dawna, w sam raz ten rodzaj słodkości będzie nadawał się na jesień.








        Od dłuższego już czasu szukam czegoś dla siebie ale niestety jestem wybredna i ciężko mi coś wybrać. W tych perfumach zakochałam się ładnych parę lat temu tzn jeszcze w tych, które były pierwsze :),a później przetoczyło się jeszcze wiele słodkości, które mi się nudziły,a teraz znowu do nich powróciłam chodź nie zaprzeczam,że nadal będę szukać swojego ideału :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz