wtorek, 23 września 2014

Zasłużony urlop

...... od wczoraj do niedzieli mam 7 dniowy urlop i spędzam go u mojej siostry na Wyspach :) więc parę dni mnie tu nie będzie ale jak wrócę wszystko nadrobię i oczywiście zdam relację :) 



   aa dodam, że dużo dziewczyn wyjeżdżając dodaje swoje wyjazdowe kosmetyczki, a nawet walizki, a ja nie miałam czego pokazać gdyż siostra oznajmiła żebym nie zabierała niczego po za torebką gdyż wszystko łącznie z bielizną mi zakupiła więc dzięki temu będę mogła zabrać ze sobą więcej w drodze powrotnej :D

Pozdrawiam! 

3 komentarze:

  1. Życzę w takim razie udanego urlopu ;) Wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz kochaną siostrę :) Na takie urlopy to i ja bym mogła wyruszać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam na Wyspach, odpoczywaj :).

    OdpowiedzUsuń