środa, 8 października 2014

Co w październiku ?

   o tak jest tego bardzo mało gdyż tak jak wspomniałam zamierzam się ograniczać w ilości kupowania kosmetyków i kupować je tylko wtedy gdy dany produkt, kosmetyk się zakończy :). Więc jeśli będę coś dokupywać i będę uważać, że jest warte pokazania będę wam tu umieszczać. Oczywiście jakieś denko też będzie (nie tylko rewelacja ale rówież buble) tylko stopniowo bo wszystko trzeba do denka wykończyć :)
Dziś pojawi się coś czego potrzebowałam w swojej małej kosmetyczce czyli:

 1) szczotka do włosów w jednym pojemniku z lusterkiem Beauty-rossmann cena ok 4 zł- całkiem fajna forma i zgrabna, nie zajmuje dużo miejsca i mam nadzieję, że się sprawdzi. 
2) Antidral-koszt ok 20 złzostał mi polecony przez moją siostrę- jak producent napisał stosować go można w różne miejsca: stopy, pachy jak i dłonie. Ja puki co nie ma problemu z poceniem sie na stopach i dłoniach ale zaczęłam go testować właśnie pod pachy. Stosuje go po wieczornym prysznicu już bez użycia żadnych antyperspirantów. Działać podobno ma dopiero po paru użyciach ale już zauważyłam poprawę :).
3) Żelki na zmęczone oczęta-Beauty :) marzenie po męczącej lub nie przespanej nocy lub po prostu po spędzeniu całego dnia przy komputerze. Akurat trafiłam na promocję w rossmannie kosztowały mnie ok 7 zł.- oczywiście nie jest to niezbędnik kosmetyczkowy ale produkt, który już dawno zamierzałam kupić :)




I na koniec jesienne świeczuszki :) jestem zakochana w tej muffinkowe pachnie w całym pokoju słodyczą. Obowiązkowy zakup na jesienne wieczory :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz