sobota, 18 października 2014

Kilka zdjęć z ostatnich dni i polecana książka :)

Sara Shepard seria The Lying Game:

  • The Lying Game (7 grudnia 2010) wydanie polskie Gra w kłamstwa
  • Never Have I Ever (2 sierpnia 2011) wydanie polskie Nigdy, przenigdy
  • Two Truths and A Lie (7 lutego 2012) wydanie polskie Pozory mylą
  • Hide and Seek (31 lipca 2012) wydanie polskie Kłamstwo doskonałe
  • Cross My Heart, Hope To Die (5 lutego 2013)
  • Seven Minutes in Heaven (30 lipca 2013)







Od kupienia czytnika nie kupuję książek, wyszukuję dobrych recenzji na "Lubimy Czytać" lub sporadycznie trafiam na nie na blogach. Czasem zdarza się też tak, że po siłowni udaję się do empiku i tam szperam w dziale kryminałów, thriller-ów, horrorów jak i książek młodzieżowych. Tą trafiłam na granicy bo należy do kryminałów ale właśnie tych młodzieżowych :). Zaczęłam od czytania na czytniku po czym okazało się, że nie ma jeszcze pozostałych części w formie ebook i wtedy mój E na urodziny kupił mi dwie kolejne :). Pogrubiłam te, które udało mi się przeczytać. Jak zaczynałam czytać nie miałam pojęcia, że jest kolejna i kolejna i z każdą czekałam na odpowiedź. Nawet kusiło mnie aby zajrzeć na koniec książki :). Książka cały czas trzyma w napięciu, a za razem jest lajtowa i łatwo się przez nią brnie.
Opowiada o  Emmie, która przez większość życia tułała się po domach dziecka i rodzinach zastępczych. Pewnego dnia trafia w internecie na filmik gdzie widzi swojego sobowtóra. Druga strona medalu jej bliźniaczka Sutton. I tu zaczyna się niebezpieczna gra w kłamstwa :) Nic więcej nie opowiem przeczytajcie :)

I trochę zdjęć z ostatnich dni :) Nie jestem fotografem więc są jakie są :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz