niedziela, 31 sierpnia 2014

La Roche Posay, Effaclar Duo [+]

               Nie wiem czy dobrym określeniem będzie jeśli nazwę go moją ostatnią deską ratunku i na chwile obecną jedyną nadzieją. Od dłuższego czasu się na niego zbierałam cena nie zachwyca, a o próbki ciężko w aptekach. Będąc ostatnio w mojej taniej aptece w Lublinie przy Narutowicza udało mi się trafić na niego w dość przystępnej cenie 39zł- od razu wzięłam dla siebie i dla siostry.
      Dużo pozytywnych opinii ale czy przy moim ropnym trądziku cokolwiek pomoże?, a blizny po zmianach? myślę, ze warto zaryzykować za tą cenę. 

Wskazania:
Krem eliminujący zmiany trądzikowe o podwójnym działaniu 40ml.

Działanie:
Effaclar Duo [+] jest kompletną pielęgnacją zawierającą 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na dwa główne objawy trądziku:
- zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki): niacynamid i pirokton olaminy aby oczyścić skórę i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych,
- zaskórniki: połączenie LHA z kwasem linolowym aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.
Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda termalna z La Roche Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia.






Używałyście już go? jakie są wasze wrażenia? Na prawdę działa?
Ja zaczynam dziś nie mam zamiaru już dłużej czekać :) i niebawem i ja wyrażę swoją opinię :)


3 komentarze:

  1. Używałam i przyznam, że byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam i bardzo lubię. Radzi sobie z wysypami. Nadaje się również jako baza pod makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super, co prawda nie borykam się z trądzikiem, mam już to daleko za sobą :), ale niekiedy jakaś "niespodzianka" pojawi się. Jeśli czuję, że coś zaczyna się dziać, nie czekam a aplikuje krem punktowo, dobrze go wcierając. U mnie bardzo sprawdza się taka metoda.

    OdpowiedzUsuń