czwartek, 28 sierpnia 2014

Czas sprawdzić czy na prawdę działa- Eveline Slim Extreme 4D




       Od kąt trochę się ochłodziło zaplanowałam, że po pobycie w siłowni będę spędzać trochę czasu w saunie. Jak tylko o tym pomyślałam zaraz zaczęłam się zastanawiać jakie kosmetyki będą mi służyć. Przeczytałam zasady korzystania z sauny czyli jedna z nich za nim wejdziemy trzeba się umyć, oczyścić skórę, tak też robię. Po spędzeniu 10-15 min w saunie biorę letni prysznic i nakładam na skórę Eveline Slim Extreme 4D-efekt grzejący, zawierający Argan Oil-termoaktywne serum wyszczuplające-antycelulit. Po zaledwie dwóch użyciach już wam go chciałam pokazać i pochwalić się jego przemiłym działaniem :). Pierwsze co czujemy to całkiem przyjemny zapach i żelowa nie lepiąca się konsystencja z drobinkami złota. Nakłada się go bardzo przyjemnie i jest bardzo wydajny. Po użyciu czuje się przyjemne ciepło, a nawet gorąco. Skóra jest po nim przyjemnie gładka. Czy działa na celulit? na pewno :) ale tylko wtedy gdy dodatkowo dołożymy wysiłek fizyczny :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz