sobota, 13 grudnia 2014

u niegrzecznych dziewczynek też bywają Mikołaje :D

a to i ja się pochwalę tym czym obdarował mnie 6 grudnia mój Mikołaj :)

   Mikołaj wie co lubię i chyba jak nikt inny wie czego mi potrzeba. Pomimo, że nie grzeszyłam grzecznością w tym roku spisał się doskonale :D

1) kosmetyczka do torebki z PRIMARK
2) długi mięciutki i cieplutki w przecudnych kolorach szlafrok również PRIMARK
3) woda toaletowa od ZARY do złudzenia przypominają britney spears fantasy
4) i coś co w końcu przyniesie ukojenie moim ciągle plączącym się włosom szczotka tangle teezer original




TANGLE TEEZER THE Orginal

ZARA- with love- EAU DE TOILETTE

Choinkę też mikołaj przytachał :) mała ale wyjątkowa :)


   Na koniec już mojego chwalenia się wrzucę moje ukochane piosenki świąteczne, które już pogrywają w moim zaciszu domowym :)
















taa jest chyba najulubiensza :)))



ta z kolei bardzo wyjątkowa







i to chyba na tyle życzę przyjemnego słuchania i spokojnego wieczoru :)



8 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne piosenki świąteczne, również je uwielbiam :) przyjemnie się czytało przy nich w tle.
    Szlafrok jest mega, mega, mega!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno byłaś grzeczną dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenty !! ♥ Zazdroszczę szlafroka bo jest przeuroczy :)) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki! ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą szczotkę. Jestem z niej bardzo zadowolona ! ;)
    a mnie jeszcze do jutra trwa konkurs w którym można wygrać zestaw naturalnych kosmetyków o wartości 150 zł ;) https://www.facebook.com/klauditte. Recenzje oraz ich działanie możesz odnaleźć u mnie na blogu !
    buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  5. perfumy cudne, ciekawa jestem ich woni

    OdpowiedzUsuń