poniedziałek, 29 grudnia 2014

Święta Święta i po Świętach :((

Czas spędziłam bardzo miło z rodziną z najbliższymi. Na chwilę zapomniałam o internecie i komputerze. Przy wspólnym filmie i świątecznej muzyce. Oglądanie razem albumów rodzinnych przy kominku w ciepełku. Śniegu nie było ale ja za śniegiem nie tęsknię :) ale na Szepana już się pojawił. 
Nie będę się rozpisywać zrobiłam trochę zdjęć i pokażę wam Święta w zdjęciach :)
Kto chętny zapraszam poniżej do oglądania :)









Dom pachniał pierniczkami i innymi przysmakami świątecznymi

świąteczna zabawka naszej Tequili :)


 I na koniec parę drobiazgów, które znalazły się pod choinką :)

przecudnie pachnąca świeca o zapachu blue berry kolejna do kolekcji :) i wieszaczki dodały uroku mojej szafie.
nie nie zaręczynowy :P, pewnie Mikołaj kiedyś podsłuchał jak mówiłam siostrze o tym, że nigdy nie umiem kupować pierścionków i nigdy zdecydować sie nie mogę :D

Ciapusie w panterkę :D



puder unoszący włosy- podobno bardzo dobry-jak przetestuje to wam napiszę 

INVISIBOBBLE Beżowa pastelowa gumka do włosów-bez  rewelacji- plącze włosy 

Oral-B BRAUN-na baterie- jestem bardzo zadowolona 

i to co bardzo chciałam mieś do robienia drinków proteinowych- mikser 
                               

To moja gwiazdka od mojego mena :D  


A jak tam wam minęły Święta? mam nadzieję, że nie były gorsze niż moje :) 
Do napisania pewnie w Nowym Lepszym miejmy nadzieję Roku czego Wam i sobie Życzę!

   Na koniec chciałam wam polecić książkę, którą nie dawno skończyłam czytać "Bezdomna" Katarzyna Michalak. 
Bardzo fajna opowieść i bardzo realistyczna, trochę wyciskacz łez :) w sam raz na chłodne zimowe wieczory:)


20 komentarzy:

  1. ślicznie u Ciebie w święta. Widać, że zadbałaś o świąteczną atmosferę w domu:)

    Chciałam również powiedzieć, że zostałaś nominowana do Libster Award u mnie na www:) Zapraszam do zabawy ~ Kaś z KobietyKomentuja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, dziękuję :) postaram się jak najszybciej ogarnąć post z odpowiedziami :)) pozdrawiam !

      Usuń
  2. MI święta zleciały bardzo szybko...za szybko niestety, ale też w bardzo miłej rodzinnej atmosferze:) Bardzo ładne zdjęcia :)
    0czykota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na pewno odwiedzę i Twój blog :)

      Usuń
  3. Jakie piękne choinkowe muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, święta szybko przeleciały .. śliczna ta bluza ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna świąteczna fotorelacja ;) Też czajęsię na te bluzy ale z innym napisem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne zdjęcia! Moje Święta również były w spędzone w gronie rodziny :).
    Puder Schwarzkopf miałam, bardzo fajny. Pierścionek cudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ozdoby. Też postawiłam na czerwień w tym roku! :)

    Przyjemnie się oglądało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza rządzi! :D Ja chce jeszcze raz święta!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo pewnie nie tylko Ty :D możemy strajkować :D

      Usuń
  9. Oj zdjęcia pełne uroku!

    U mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ dostałaś prezentów :) super

    OdpowiedzUsuń