czwartek, 4 grudnia 2014

Kolejny dzień odwyku i zakupy kosmetyczne na pocieszenie

   Kolejny dzień mojego cierpienia i mierzenia się z samą sobą i każdy zapach na działach spożywczych kusi. Sklepy pełne łakoci przed nadchodzącym mikołajem i świętami, a mnie to nie cieszy :( Moja szawka w pracy z żelusiami i innymi smakołykami też nie. I to metalowe pudełko w babeczki pełne ozdabianych ręcznie pierników. 
   Muszę coś sobie wymyślić coś co chodź odrobinę zastąpi mi słodycze- będąc na zakupach zaopatrzyłam się w daktyl. Pełno teraz mandarynek ale te co widziałam były okropne. Musze sobie poszukać czegoś co będzie mnie sobą kusiło :) Może macie jakieś pomysły bo ja chodząc po sklepach widzę tylko słodycze i na dodatek w miega świątecznych cenach :D
   Wczoraj żeby o tym nie myśleć wybrałam się na zakupy kosmetyczne do Natury i po mimo tak małych zakupów spędziłam tam dużo czasu :)


 

Tak jak sobie obiecałam tylko najpotrzebniejsze :) chodź kusiły pilingi cukrowe, słodkie balsamy.
Zaczynamy:
Szampon-GARNIER- Ultra Doux-Morele i olejek migdałowy
cena-11,79 zł
L'biotica- BIOVAX- intensywnie regenerująca maska- KREATYNA + JEDWAB- do maski dołączone dwa prezenty- serum z witaminą A i E oraz czepek termocap.
cena-14,99 zł
Błyszczyk RIMMEL-Vinyl Gloss-nr 290- ładnie dopasowuje się do koloru moich ust
cena- 19,99 zł
L'OREAL- triple active- krem pod oczy
od producenta:
-nawilża
-wygładza
-odżywia
cena 16,99 zł
 L'OREAL- PRODIGI- miedziany blond- od dawna mnie kusiła i mam nadziej, że mnie nie zawiedzie.
w Naturze farby przecenione -40%- zapłaciłam za nią 17,99 zł
GREEN PHARMACY- żel do mycia twarzy do cery tłustej i mieszanej- z zieloną herbatą
cena 6,99 zł
SENSIQUE- zmywacz do paznokci z aloesem i prowitaminą b5 o zapachu truskawkowym.

MARION-SPA-Profesjonalna mikrodermabrazja w 3 etapach- intensywnie złuszczająca- cera tłusta i mieszana
cena 2,99 zł
essence- color& go- takiej czerwieni poszukiwałam- raz użyty i już wiem, że jeszcze nie jeden lakier tej firmy kupię chodź wybór jest nie wielki
cena 6,99 zł
 frotki do włosów- czekoladowa i beżowa- poszukiwałam na siłownie do związania swoich niesfornych włosów w koka
cena 3,99
i na koniec świeczunia o zapachu cynamonowym- przecudownie pachnie
cena 3,99

Zakupy uznaję jak najbardziej za udane :)
trzymajcie za mnie kciuki co bym wytrwała w postanowieniu jeszcze tegorocznym :)


7 komentarzy:

  1. kolor lakieru boski! oj te sklepy kuszą smakołykami, bedzie ciężko ale trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) puki co trwam w tym ale jest ciężko :)

      Usuń
    2. nikt nie powiedział że bedzie lekko ;)

      Usuń
  2. Spore łupy :)
    Trzymam kciuki za postanowienie. U mnie to nie przejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kosmetyki godne uwagi :) Życzę powodzenia w odwyku :)

    OdpowiedzUsuń